نگران بودن اخبار خلاقیت رستوران اخبار گوناگون

نگران بودن: اخبار خلاقیت رستوران اخبار گوناگون

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی طرح ترافیک در شورای هماهنگی ترافیک نهایی می‌شود

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس از بررسی طرح ترافیک تازه در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت: جلساتی هم در مورد تجمعات و اعتراض‌های هفته اخیر برگزار خواهد شد.

طرح ترافیک در شورای هماهنگی ترافیک نهایی می‌شود

طرح ترافیک در شورای هماهنگی ترافیک نهایی می شود

عبارات مهم : ایران

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس از بررسی طرح ترافیک تازه در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت: جلساتی هم در مورد تجمعات و اعتراض های هفته اخیر برگزار خواهد شد.

اصغر سلیمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون شوراها با معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران اظهار کرد: معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری راجع به شرح طرح تازه نحوه ورود وسایل نقلیه به محدوده طرح ترافیک و همچنین میزان عوارض پرداختی توضیحاتی را ارائه و اعلام کرد که در این طرح قیمت گذاری عوارض به نحو جدیدی انجام خواهد شد.

طرح ترافیک در شورای هماهنگی ترافیک نهایی می‌شود

سخنگوی کمیسیون شوراها همچنین بیان کرد: در واقع میزان عوارض تردد خودروها در طرح ترافیک براساس میزان ترافیک نیز متفاوت خواهد بود و در ساعت های پرترافیک و کم ترافیک تفاوت دارد؛ البته جهت خودروهایی که معاینه فنی برتر داشته باشند تخفیفاتی در نظر گرفته می شود.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون شوراها ادامه داد: در اجرای این طرح دسترسی مردم به محدوده های طرح ترافیک براساس عدالت اجتماعی، کم کردن تخلفات و کم کردن استفاده از موتورسیکلت ها خواهد بود و به جز روزهای پنجشنبه و جمعه و تعطیل رسمی از ساعت 6:30 صبح تا ساعت 19 بعدازظهر این طرح اجرا می شود.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس از بررسی طرح ترافیک تازه در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت: جلساتی هم در مورد تجمعات و اعتراض‌های هفته اخیر برگزار خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون شوراها همچنین بیان کرد: طرح ترافیک تازه در شورای هماهنگی ترافیک و قیمت گذاری آن به وسیله شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران نهایی می شود لذا در کمیسیون شوراها به صورت کارشناسی بررسی شده است و براساس آنچه معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران اعلام کرد با اجرای طرح تازه میزان تردد خودروها کم کردن می یابد.

وی در آخر تاکید کرد: همچنین با توجه به وظایف شوراها مقرر شد تا در مورد تجمعات و ناآرامی های اخیر جلساتی برگزار و علل این مساله مورد پیگیری قرار گیرد.

واژه های کلیدی: ایران | ترافیک | ترافیک | کمیسیون | شهرداری | اخبار اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار