نگران بودن اخبار خلاقیت رستوران اخبار گوناگون

نگران بودن: اخبار خلاقیت رستوران اخبار گوناگون

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار بین الملل کشف نخستین رد پای ترامپ در اسناد پاناما

اولین نشانه‌ از وجود نام رئیس‌جمهوری آمریکا در اسناد پاناما فاش شد؛ جزئیاتی از فروش یک آپارتمان در کاخ ترامپ در نیویورک.

کشف نخستین رد پای ترامپ در اسناد پاناما

کشف نخستین رد پای ترامپ در اسناد پاناما

عبارات مهم : آمریکا

اولین نشانه از وجود نام مدیر جمهوری آمریکا در اسناد پاناما فاش شد؛ جزئیاتی از فروش یک آپارتمان در کاخ ترامپ در نیویورک.

به گزارش ایسنا، جیک برنستین، روزنامه نگار تحقیقی منشتر شدن یافته هایش در وب سایت خودش فاش کرد که بعضی از رازها ثروتمندترین و قدرتمندترین فرد دنیا میان انبوهی از اسناد فاش شده است پنهان مانده هست. این افشاگری تازه با دخالت یک شرکت پانامایی موسوم به “پروسس کانسالتنتز” است که در سال ۱۹۸۵ به عنوان “یک شرکت ناشناس” از سوی کسانی تاسیس شد که نامی از آنها در اسناد پاناما برده نشده است.

کشف نخستین رد پای ترامپ در اسناد پاناما

این شرکت در ۱۹۹۱ آپارتمانی در برج تازه تاسیس دونالد ترامپ، مدیر جمهوری آمریکا خرید و سه سال بعد آن را طی قراردادی که شرکت ترامپ بانی آن بود، فروخت.

این روزنامه نگار در ادامه توضیح داد که فروش آپارتمان ترامپ آخرین کار آن شرکت پانامایی نبود و نام آن چندین بار دیگر در اسناد پاناما دیده می شود. برنستین گفت: در سال ۲۰۰۶ شرکت حقوقی پانامایی موسوم به موساک فونسکا با صنایع اکوادوری (که به ظن برنستین پشت شرکت پروسس کانسالتنتز بود) تماس برقرار کرد تا راجع به این شرکت مذاکره کند. ظاهرا این شرکت ارتباط خود را با صاحب آن از دست داد و ظاهرا او می خواسته که این شرکت منحل شود.

اولین نشانه‌ از وجود نام رئیس‌جمهوری آمریکا در اسناد پاناما فاش شد؛ جزئیاتی از فروش یک آپارتمان در کاخ ترامپ در نیویورک.

موساک فونسکا به سراغ شرکت خدمات مالی (یوبی اس) رفت که هرگونه مسوولیت در این خصوص را رد کرد.

برنستین اینگونه نتیجه گیری کرد: تا ۲۰۰۸ شرکت موساک فونسکا بیش از ۱۶۰ هزار شرکت فرابحری ایجاد کرد. این حجم از شرکت های محرمانه، خصوصا قدیمی ترین آنها را به مشکل می شد اداره کرد. هنوز تا زمانی که همه پول دریافت می کردند، از جمله دونالد ترامپ، کسی پرسش زیادی نمی پرسید.

اسناد پاناما نخستین بار به صورت کامل در مه ۲۰۱۶ از طرف روزنامه نگاران تحقیقی کنسرسیوم بین المللی منتشر شد. مجموعه ای از ۱۱.۵ میلیون سند از یک دوره ۴۰ ساله نام بیش از ۳۶۰ هزار فرد مرتبط با موساک فونسکا را فاش کرد. این رسوایی پای رهبران بسیاری در سراسر دنیا از جمله نخست وزیر سابق انگلیس و نخست وزیر ایسلند را به میان کشید.

کشف نخستین رد پای ترامپ در اسناد پاناما

یافته های تازه برنستین نخستین بار است که تکرار نام ترامپ در اسناد پاناما را به توالی تاریخی نشان می دهد ولی به هر حال این تنها باری نیست که نام مدیر جمهوری آمریکا در اسناد دیده شد. طبق اطلاعات روزنامه نگاران تحقیقی کنسرسیوم بین المللی، نام ترامپ ۳۴۵۰ بار تکرار شده است است که بسیاری از آنها می تواند به سایر شرکت ها و سرمایه گذارانی نسبت داده شود که از نام او استفاده کردند.

واژه های کلیدی: آمریکا | پاناما | روزنامه | دونالد ترامپ | روزنامه نگار | اخبار بین الملل


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار